Головна > Стосунки > Філософія жінки > Як вижити в жіночому колективі

Як вижити в жіночому колективі

Як вижити в жіночому колективі Всупереч поширеним традиціям, я не буду вчити тебе, як навчитися стервозності і виживання в екстремальних умовах – в офісі або лісах Амазонки; як вижити в жіночому колективі. Не буду розповідати тобі, що жіночий колектив – зграя кровожерливих гієн, залишивши сумнівну честь говорити гидоти про жінок нашим прямим конкурентам – чоловікам.

Так-так-так. Усі без винятку гидоти про жінок, жіночу дурість, жіночу «дружбу» і здібності жінок збиватися в зграї тільки заради радісної можливості спільно помучити жертву – все це брехня, яку вигадують виключно чоловіки. Вигадують, а потім самі в неї вірять. Давай не уподібнюватися тим дурням, що мають довгий язик і слабкий розум, особинам чоловічої статі, які тільки зовні виглядають чоловіками. І сперечатися з ними, доводячи їх неправоту, теж не варто. Марно. Краще спробуємо трохи розібратися в особливостях жіночого колективу, особливості комфортного і плідного перебування в ньому.

Взагалі-тобі дуже пощастило, якщо ти знайшла роботу в колективі, що складається виключно з жінок. Уяви, як працювати жінці в суто чоловічому колективі? Ні, викинь з голови всі ці романтичні дурниці – ніяких серйозних відносин у двох співробітників різної статі бути не може. І якщо такі і зав’язуються, то це загрожує украй неприємним наслідкам – для тебе. А ось шанс обзавестися нальотом мужоподібності, особливо якщо ти, в спробах пристосуватися, проявляєш незвичайний талант мімікрії і стаєш для співробітників-чоловіків «своїм хлопцем», дуже великий. Воно тобі треба – до кінця життя позбавлятися успішно асимільованих чоловічих звичок? Таких, наприклад, як розмовляти з товаришем по службі матом, одночасно длубаючись в носі, чухаючи геніталії і підбираючи пальцями з целофанового пакета крихти печива. Ну, зрозуміло, це – жарт. Але в більшості жартів, як відомо…

Ще гірше були б справи, якби тобі, мабуть для очищення дуже брудної карми, довелося працювати в колективі спільному, та ще й вимушеному ділити один офіс. Ось це я називаю «не пощастило». По-перше, безперервна боротьба за територію і кращі умови існування (наприклад, принтер або більш новий комп’ютер) велася б не на життя, а на смерть. У повній відповідності з кращими керівництвами з мистецтва військової стратегії. Тобто, жити тобі довелося б (та при цьому ще й працювати!) в умовах окупації. Причому, прийняти чиюсь сторону тебе все одно так чи інакше змусять, а прийнявши її, ти автоматично погоджуєшся прийняти всі правила гри. До речі, нагадай мені, щоб якось пізніше я розповіла тобі про моббінгу – колективне цькування, якому з різних причин піддається один член колективу. Статистика свідчить, що найбільш схильні до цього явища змішані колективи – від шкільного класу до корпорації.

Отже, тобі пощастило, і ти працюєш у колективі жінок. Дотримуючись елементарних заходів особистої безпеки, ти маєш усі шанси пропрацювати в ньому довго і щасливо. Будь-який колектив має набір таких якостей:

Чітка ієрархія. І не факт, що верхівкою ієрархічної драбини буде твій прямий начальник;

Має вираженого лідера чи, у випадку якщо він поділений на групи за віковими ознаками, інтересами, сферами діяльності – кілька рівноправних лідерів. Насамперед тобі належить з’ясувати, хто цей лідер, і цей факт дасть тобі уявлення про прийняті в колективі цінності, правила, норми поведінки і т.п. До того ж, спостереження за лідером завжди дозволить отримати точні відомості про поточний напрямок вітру в компанії, оскільки саме лідер завжди в авангарді спілкування з начальством, в курсі всіх прийдешніх подій і змін;

– Сподіваюся, ти – розсудлива людина і чудово розумієш, що навіть у спільній діяльності кожен переслідує суто особисті цілі. Ніякого командного духу, корпоративної етики та іншої локшини, що вішають на вуха довірливим слухачам бізнес – тренери, на практиці не існує. Кожен сам за себе. Тобі варто це враховувати, плекаючи амбіції чи всерйоз розраховуючи на те, що хтось буде пильнувати твої інтереси. З цієї ж причини не варто в робочому колективі озвучувати свої інтереси, так само як і проблеми в житті, родині та інші – за винятком «чайних» розмов на загальні для жінок теми і, бажано, уникаючи особистих подробиць;

Наявність фаворитів, особливо наближених до начальства або лідера. З цими доведеться рахуватися. Втім, недовго, бо фаворити постійно змінюються часто потрапляють у ранг ізгоїв, скочуються на самий низ ієрархічної драбини або навіть звільняються з роботи. З цієї ж причини тобі не варто потрапляти до їх числа.

Домінантою в твоїй поведінці має стати доброзичлива байдужість до жінок-товаришів по службі (відчуй це слово). Звучить не дуже, правда? На жаль, така поведінка є оптимальною. А якщо тобі вдасться все ж знайти на роботі справжніх подруг – хай краще це стане несподіванкою. Ось як можна вижити в жіночому колективі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *