Раніше вибір вашої косметики зазвичай означав вибір певного кольору: рожевий, червоний, можливо, фіолетовий. Зараз про це можна забути. Новий асортимент відтінків приваблює своїми несподіваними рішеннями: ви виберете «Temptress»? «Vixen»? «Teasing Flirt»? Або можливо трохи «Tie Me to the Bedpost blush» або «Dr. Feelgood face balm »?
Косметика завжди говорила про секс, але не так явно. Зараз же сексуальний посил став значно помітнішим. Сексуальні назви наповнюють прилавки з косметикою, роблячи просту задачу, типу покупки рум’ян, схожою на подорож по відділах DVD прокату «для дорослих». Клієнтки відчувають тремтіння і смакують обіцянки, піддаються впливу колоритними іменами, а косметичні фірми воліють називати червоним те, що ним не є.
За словами Karen Grant, старшого аналітика в області краси фірми вивчення ринкової кон’юнктури «NPD», приблизно 20% нових кольорових відтінків косметики пішли по новій «гарячій» тенденції вже протягом першої половини цього року.
“Цього року, ми чітко побачили спрямованість на сексуальні назви. Це дійсно торкнулося всіх категорій косметичних засобів – від лаків для нігтів до помад”, – говорить Grant.
У гру включилися не тільки такі компанії, як «Nars», «MAC» або «Benefit», а й традиційні марки типу Lancome (блиск для губ «Exotic Kiss»), Clinique (лак для нігтів «Nudey») і Chanel (« Boudoir rouge »).
Назви відтінків, які змушують вас посміхнутися – або, ще краще, почервоніти – допомагають їм виділитися з ряду аналогічних продуктів.