Раніше куріння було практично на 100% чоловічою прерогативою. У наші дні щосили димлять і представниці прекрасної статі. Кількість курців жінок з кожним роком тільки збільшується.
При цьому навряд чи хоч одна починаюча курильщиця не чула про те, що ця шкідлива звичка завдає непоправної шкоди організму, проте сміливо затягується і досить швидко починає курити багато. Чому ж нікотинова отрута в яскравій пачці досі сприймається не як отрута і смерть, а як символ гламуру та успішності?
У даному випадку варто вести мову про стійкий стереотип, який завжди асоціював сигарету з образом сильного і спокусливого чоловіка. Він харизматичний, сексуальний і завжди домагається своїх цілей. У століття емансипації та фемінізму, коли одностатеві шлюби стали в деяких країнах нормою, жінки почали гнатися за першістю у всьому. І навіть в прагненні погубити своє здоров’я. Оскільки курять «вони» (чоловіки), за сигарету беруться і жінки.
Виробники тютюну чуйно вловили цей тренд і швидко переорієнтували свої рекламні кампанії на жінок – в основному молодих. Середній вік, в якому жінка вперше пробує сигарету (тільки вдумайтеся в цю цифру!) – 12 років.
Курець непогано обізнана про проблеми, які тягне за собою споживання нікотину, але продовжує палити. Реклама заохочує її робити це, адже сигарети продаються в гламурних стильних пачках, володіють ароматами яблука або кориці.
Між тим, курець зі стажем – не дуже приємна у фізіологічному відношенні особа: у неї тонка жовтувата шкіра (якщо шкіра жирна, то куріння тільки посилює проблему), хрипке дихання, неприємний запах з рота, кашель.
Щоб бути повноцінним членом суспільства, зовсім не обов’язково вбивати себе нікотином. Залиште цю згубну «моду» тим дурним і безтурботним особам, які не люблять і не цінують себе.