Я довгий час пропрацювала офіціанткою, і я знаю, яка різниця між столиком з хорошими клієнтами і столиком з людьми, які вас просто дратують. Але іноді навіть найкращі клієнти можуть дратувати офіціантів. Щоб полегшити їх роботу, ви повинні знати 8 речей, які дратують офіціантів.
1. Коли клієнти запитують про калорійність страви
Офіціанти не знають, скільки калорій міститься в тому чи іншому блюді, тому не питайте їх про це. Якщо ви хочете дізнатися яка калорійність страви – перед тим, як замовляти його, подивіться в інтернеті.
2. Коли клієнти замовляють гарячий чай
Звичайно, коли клієнт замовляє гарячий чай, офіціант обов’язково приготує і принесе його. Офіціантів дратує, коли клієнти замовляють гарячий чай в годину пік. Чому? Тому що вони не можуть приготувати його швидко, їм потрібно закип’ятити воду, приготувати весь чайний набір і принести вам. Тому, якщо ви прийшли в кафе під час обіду, замовте каву або сік, таким чином, ви полегшите роботу офіціанта.
3. Коли клієнти занадто часто кличуть до себе офіціанта
Немає нічого поганого в тому, якщо ви попросите офіціанта принести вам ще серветок або ще один стакан води. Однак не кличте до себе офіціанта кожні дві хвилини, це дійсно його дратує.
4. Коли клієнти звинувачують у всьому офіціанта
Якщо ви замовили столик у залі для некурців, прийшли в кафе, а ваш столик опинився в залі для курців, не звинувачуйте в цьому офіціанта. Не кричіть, просто попросіть ввічливо все виправити, і офіціант швидко вирішить вашу проблему.
5. Нечемні клієнти
Нечемні клієнти дуже сильно дратують офіціантів. Як ви можете хамити людині, яка приносить вам їжу? Будьте ввічливі. Пам’ятайте, що колись, можливо, і ви будете працювати офіціанткою. До того ж, ви ж не знаєте, що в голові у цього офіціанта, він може розлютитися і, наприклад, плюнути в ваше блюдо або ще гірше. Або приготує вам зіпсовану каву, замість хорошої.
6. Коли діти бігають по кафе
Офіціантів дуже сильно дратує те, що ви дозволяєте своїм дітям бігати по всьому кафе і заважати іншим клієнтам. Тому стежте за поведінкою своїх дітей. Також не дозволяйте своїм дітям робити замовлення, тому що офіціант може щось не почути, або щось не зрозуміти і принести вам не те замовлення, яке ви хотіли б.
7. Коли клієнти просять зробити різні чеки
Ви і ще шестеро ваших друзів прийшли в кафе. Перед тим, як зробити замовлення обов’язково попередьте офіціанта, що ви всі будете платити окремо. Офіціантів дуже сильно дратує, коли вони приносять вам рахунок, а ви кажете, що будете платити окремо. Йому доведеться все заново перераховувати.
8. Маленькі чайові
Якщо у вас є знижка на їжу в цьому кафе, це не означає, що ви повинні залишати половину чайових. Офіціант обслуговує вас на рівні з усіма клієнтами, тому не шкодуйте грошей на чайові.
За ті роки, що я пропрацювала офіціанткою, я навіть не можу сказати, скільки разів люди робили ці жахливі речі. Ви працювали офіціанткою? Чим вас дратували клієнти?