Головна > Стосунки > Він і вона > Уміння фліртувати на роботі

Уміння фліртувати на роботі

Уміння фліртувати на роботіУміння фліртувати – людська якість. Уміння фліртувати допомагає долати труднощі. Уміння фліртувати виховує впевненість у собі. Багато років було прийнято вважати фліртом – сексуальну гру між привабливими один для одного людьми. У неї входять грайливий тон, кокетливі погляди, тонкі натяки і т.д. Але фліртувати для того, щоб домогтися успіху? Ми знаємо, що ключ до досягнення успіху в професії або на якомусь іншому полі – це здатність зав’язувати щирі, теплі взаємини з людьми. Дар, який, буває, дається з народження.

Але коли ви озирнетеся на те, чому вас вчили, то не згадаєте ні підручника, ні курсу лекцій, ні семінарів, які підказували б вам, як налагоджувати такі стосунки. І ви можете запитати себе: чи притаманне це вміння кожному від природи? Чи можна його набути?

Що таке флірт?

Флірт – це розвиток у собі і в інших самоповаги шляхом встановлення теплих, довірливих і щирих взаємин. Взявши за основу це визначення, ви зможете фліртувати з кожною людиною. Новий підхід до флірту не тільки приносить задоволення, користь і розвагу, але і веде до досягнення особистого та професійного успіху. Тільки уявіть собі, якби всі взаємини людей грунтувалися на чесності та щирості, це б постійно сприяло їх зміцненню і розвитку. Тому вибирайте по своєму бажанню те, що ви дізнаєтеся тут, і використовуйте в своєму особистому житті. Можна навчитися використовувати флірт, щоб удосконалювати свої людські якості, – що так необхідно нам в повсякденному житті.

Флірт на роботі

Досвід роботи в компанії буде найкориснішим і позитивним у вашому житті, де до кожного, хто там працює, від президента компанії до менеджера і простого торгового агента, або від начальника до робочого, ставилися справедливо, шанобливо, з підтримкою і схваленням. Починаючи роботу простим продавцем або робочим, на першому підготовчому занятті нам пояснюють необхідність чесного, доброзичливого і ненав’язливого обслуговування клієнтів або сумлінної праці, ввічливого шанобливого ставлення в команді або на заводі. Чому? Тому, що люди не хочуть купувати у того, кому не довіряють, а співробітники не хочуть працювати з тими, кому не довіряють. У начальства і адміністрації використовується такий же підхід. Начальник навчається тому, як слухати, заохочувати і підтримувати підлеглих. На жаль, занадто багато в діловому світі використовують негативний стимул в якості засобів «контролю».

В основі ідеології фірми чи підприємства лежить принцип позитивного стимулювання, тому девізом буде: «Людей не хвилює, як багато ви знаєте, поки вони не дізнаються, наскільки нас хвилюють вони». Всі ми хочемо жити і працювати в оточенні людей, які дбали б про нас і дорожили б нашими інтересами. Знаючи, що до нас ставляться з повагою, ми будемо намагатися виконувати будь-яку роботу якнайкраще: чи виконуємо ми держзамовлення на заводі, чи прибираємо ми чийсь будинок, чи лікуємо хворого, чи обслуговуємо клієнта в переповненому ресторані навіть якщо ми управляємо великою компанією або заводом.

В атмосфері, де люди піклуються одне про одного, моральний клімат поліпшується, конфлікти вирішуються розумним шляхом і, як результат, підвищується якість роботи. Це хороший бізнес, будівництво або продуктивність. Це флірт заради успіху.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *