Уміння фліртувати – людська якість. Уміння фліртувати допомагає долати труднощі. Уміння фліртувати виховує впевненість у собі. Багато років було прийнято вважати фліртом – сексуальну гру між привабливими один для одного людьми. У неї входять грайливий тон, кокетливі погляди, тонкі натяки і т.д. Але фліртувати для того, щоб домогтися успіху? Ми знаємо, що ключ до досягнення успіху в професії або на якомусь іншому полі – це здатність зав’язувати щирі, теплі взаємини з людьми. Дар, який, буває, дається з народження.
Але коли ви озирнетеся на те, чому вас вчили, то не згадаєте ні підручника, ні курсу лекцій, ні семінарів, які підказували б вам, як налагоджувати такі стосунки. І ви можете запитати себе: чи притаманне це вміння кожному від природи? Чи можна його набути?
Що таке флірт?
Флірт – це розвиток у собі і в інших самоповаги шляхом встановлення теплих, довірливих і щирих взаємин. Взявши за основу це визначення, ви зможете фліртувати з кожною людиною. Новий підхід до флірту не тільки приносить задоволення, користь і розвагу, але і веде до досягнення особистого та професійного успіху. Тільки уявіть собі, якби всі взаємини людей грунтувалися на чесності та щирості, це б постійно сприяло їх зміцненню і розвитку. Тому вибирайте по своєму бажанню те, що ви дізнаєтеся тут, і використовуйте в своєму особистому житті. Можна навчитися використовувати флірт, щоб удосконалювати свої людські якості, – що так необхідно нам в повсякденному житті.
Флірт на роботі
Досвід роботи в компанії буде найкориснішим і позитивним у вашому житті, де до кожного, хто там працює, від президента компанії до менеджера і простого торгового агента, або від начальника до робочого, ставилися справедливо, шанобливо, з підтримкою і схваленням. Починаючи роботу простим продавцем або робочим, на першому підготовчому занятті нам пояснюють необхідність чесного, доброзичливого і ненав’язливого обслуговування клієнтів або сумлінної праці, ввічливого шанобливого ставлення в команді або на заводі. Чому? Тому, що люди не хочуть купувати у того, кому не довіряють, а співробітники не хочуть працювати з тими, кому не довіряють. У начальства і адміністрації використовується такий же підхід. Начальник навчається тому, як слухати, заохочувати і підтримувати підлеглих. На жаль, занадто багато в діловому світі використовують негативний стимул в якості засобів «контролю».
В основі ідеології фірми чи підприємства лежить принцип позитивного стимулювання, тому девізом буде: «Людей не хвилює, як багато ви знаєте, поки вони не дізнаються, наскільки нас хвилюють вони». Всі ми хочемо жити і працювати в оточенні людей, які дбали б про нас і дорожили б нашими інтересами. Знаючи, що до нас ставляться з повагою, ми будемо намагатися виконувати будь-яку роботу якнайкраще: чи виконуємо ми держзамовлення на заводі, чи прибираємо ми чийсь будинок, чи лікуємо хворого, чи обслуговуємо клієнта в переповненому ресторані навіть якщо ми управляємо великою компанією або заводом.
В атмосфері, де люди піклуються одне про одного, моральний клімат поліпшується, конфлікти вирішуються розумним шляхом і, як результат, підвищується якість роботи. Це хороший бізнес, будівництво або продуктивність. Це флірт заради успіху.