Новорічні корпоративи тільки на перший погляд здаються невимушеним проведенням часу. Насправді під час цього свята можна як продемонструвати свої переваги, так і зіпсувати репутацію і навіть втратити роботу. Все залежить від того, як Ви будете вести себе з колегами і начальством.
1. Наряд
У першу чергу потрібно підібрати наряд, який виставить Вас у вигідному світлі. Відмовтеся від коротких спідниць, вечірніх суконь з вирізом, напівпрозорим і відкритим животом. Кращим варіантом буде той костюм, в якому Ви працюєте, але з невеликими доповненнями у вигляді прикрас, красивого шарфа або накидки.
2. Колір одягу
Не забудьте вибрати правильний колір одягу. Головне, щоб він Вам пасуваав і не був занадто яскравим і помітним. У Новий рік можна віддати перевагу сріблястим, перловим і золотистим тонам. Пам’ятайте: костюмчик повинен сидіти на Вас бездоганно. Будь-який недолік в одязі – і колеги почнуть перешіптуватися, що у Вас зовсім немає смаку. Найкраще для новорічного корпоративу підійде плаття, але не дуже коротке. І не перестарайтеся з парфумами і макіяжем. Ви ні в якому разі не повинні виглядати як дама легкої поведінки.
3. Обережно з алкоголем!
На корпоративі напевно будуть присутні не тільки Ваші колеги, а й начальство, тому небажано налягати на спиртне. Деякі, випивши трохи вина або шампанського, намагаються почати неформальну бесіду з начальником, думаючи, що так зможуть швидше вирішити свої проблеми на роботі або умовити шефа підвищити зарплату. Така поведінка неприпустима і може призвести до несподіваних результатів. Якщо не хочете вдарити обличчям в бруд, намагайтеся взагалі не вживати алкоголь (ввічливо відмовтеся від пропозиції випити) або обмежтеся парою ковтків легкого білого вина.
4. Флірт
Святкова обстановка дуже розташовує до флірту, але до цього слід ставитися з обережністю. Якщо Ви переступите межу дозволеного, то наступного ж дня станете об’єктом для пліток. Перебуваючи на корпоративі, не забувайте, що багато колег за Вами спостерігають і оцінюють Вас. Постарайтеся залишатися на дружній ноті з усіма оточуючими, але якщо між Вами і кимось з колег протилежної статі виникне особлива симпатія, почекайте, коли Ви залишитеся удвох і вже тоді робіть якісь дії.
5. Танці і дистанція
Під час танців пам’ятайте, що потрібно тримати дистанцію. Не притискайтеся до партнера і вже тим більше не кладіть голову йому на плече.
6. Начальство
І звичайно ж, ведіть себе гідно з начальством. Корпоративний вечір не дає Вам права фамільярничати з шефом.
7. Обговорення робочих проблем
Багато хто робить велику помилку, починаючи вирішувати під час корпоративу робочі проблеми. Це може викликати роздратування як у колег, так і у керівництва. Люди прийшли на вечір відпочити, а не працювати, тому не потрібно проявляти недоречну ініціативу і починати обговорення ділових питань.
8. Конкурси та змагання
Але це не означає, що Ви повинні упускати шанс показати свої здібності. Якщо на святі будуть конкурси та змагання, беріть участь в них. Ваше керівництво це помітить і оцінить. Багатьом керівникам подобається, коли у них активні, дотепні та життєрадісні співробітники. Адже з такими набагато приємніше працювати.
9. Зовнішній вигляд
Залежно від того, наскільки весело проходить культурна програма, Ваш зовнішній вигляд може трохи зіпсуватися (блузка примнеться, помада злижиться, зачіска пошарпається). Потрібно обов’язково за собою стежити, щоб не дати привід для кривих слів з боку колег або для брудних пліток.
10. Після вечірки
Важливо після вечірки не нажити собі ворогів, тому не пліткуйте, не показуйте товаришам по службі фотографії, де хтось сфотографований в непривабливому вигляді, не смійтеся і не жартуйте над учасниками вчорашнього свята. Так Ви заслужите повагу і колег і начальства.
Не забувайте, що корпоративна вечірка – це іспит, який завжди потрібно здавати на відмінно!