Головна > Мистецтво привабливості > Косметика > Як вибирати торгову марку і косметику по каталогу

Як вибирати торгову марку і косметику по каталогу

Як вибирати торгову марку і косметику по каталогуВизначальний в цьому питанні фактор – це вибір марки. Не варто кидатися на дешеві і супер дешеві пропозиції, в даному випадку скупий платитиме тричі: грошима, нервами і необхідністю витратити гроші на придбання необхідного продукту з відповідною якістю. Бренд варто вибирати по декількох параметрах:

Думка подруг або відгуки на форумі, при цьому бажано попросити контактні дані вподобаного магазину, так як бувають випадки, коли шахраї реєструють сайт або друкують каталог з інформацією, яка на одну букву відрізняється від оригіналу.
Якщо вибір відбувся, то після ретельного вивчення правил оформлення замовлення, доставки та оплати слід зателефонувати консультантам і обумовити такі нюанси, як можливість повернення товару, який не підійшов, а також виробничого браку. При цьому не варто соромитися задавати питання оператору. Зверніть також увагу, на скільки він рівно і грамотно відповідає на питання і наскільки ця інформація узгоджується з отриманою з іншого джерела.
Ніколи не варто замовляти відразу багато найменувань. Потрібно набратися терпіння і почекати першого «млинця». Замовлення слід робити на мінімальну суму з допустимої.

Назви світових брендів, що пропонують косметичні засоби по каталогам, відомі, мабуть, кожному жителю планети: у таких компаній немає гучної реклами, часто її не рекламують зірки – про її достоїнства і недоліки розповідають подруги один одному, формуючи нову торгову мережу косметичних продуктів.

З найбільш солідних європейських брендів на нашому ринку, що пропонують придбати засоби з догляду та декоративну косметику по каталогу є:

    Косметика Pierre Ricaud – лінія створена доктором медицини, дядьком знаменитого Yves Rocher Pierre Ricaud, який в 1986 році заснував одну з перших компаній по виробництву антивікової косметики. Ціна варіюється від 40 гривень за декоративну косметику до 550 гривень за баночку крему.
    Компанія Yves Rocher, заснована французьким промисловцем, мером Ля-Гасійі (Бретань), офіцером Ордена Почесного регіону Yves Rocher в 1959 році. Окрім своєї бурхливої діяльності в образі захисника природи бренд виробляє на власних площах і продає натуральну косметику. Вартість продукції від 50 гривень за декоративну косметику до 650 гривень за баночку антивікового крему.

Не варто боятися експериментувати, замовляючи косметику по каталогах. На дворі XXI століття – століття нового мислення, нових технологій і можливостей. Головне правило при цьому: підходити до вирішення питання з розумом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *