У XXI столітті розвиток отримали «диванні» магазини, які пропонують придбати необхідні речі, не встаючи з дивана перед телевізором, Інтернетом або з каталогом в руках. Їжа по телефону, одяг одним кліком мишки, косметика по каталогам – такі тенденції спостерігаються у всіх галузях товарів. За статистикою в США в рік дистанційно продається товарів на суму більш 100 000 000 000 доларів США, Європа також наздоганяє Америку за показниками.
Переваги вибору косметики по каталогах
Якщо задатися ціллю і порахувати, скільки компаній щодня пропонують купити косметику по каталогу, можна сильно здивуватися: наш ринок, за статистичними даними, становить більше трьох тисяч виробників, як іноземних, так і наших, які реалізовували косметику дистанційно. До основних переваг такої покупки можна віднести:
зручність – косметику або парфуми доставлять на найближче відділення пошти, а якщо покупець проживає в обласному центі, то безпосередньо додому,
порівняно низьку вартість засобів з догляду та декоративної косметики, яку виробники пояснюють виключенням зі списку витрат на утримання великого штату обслуговуючого персоналу і оплату оренди магазинів,
економію часу. Адже для того, щоб вибрати парфумерну композицію або баночку крему потрібно зробити ряд операцій, а завдяки жіночому допитливому розуму, вони можуть розтягнутися в часі до безкінечності.
Недоліки покупки косметики по каталогу
У кожній бочці меду завжди є пара ложок дьогтю, до каталожного продажу можна застосувати і цей вислів. До недоліків відносяться:
купівля «кота в мішку». Обраний на барвистій картинці в інтернет-каталозі крем в красивій баночці з дивним описом позитивного і чарівного впливу на шкіру може виявитися, в кращому випадку, пустишкою,
економія часу. Це не помилка, так як це достоїнство можна легко віднести до недоліку, якщо замовлений товар купуюча буде з нетерпінням чекати більше місяця,
проблема з підбором кольору декоративної косметики. Незважаючи на те, що можна відкалібрувати монітор і включити уяву при купівлі з друкарського каталогу, колір може виявитися зовсім іншим
проблема зв’язку з оператором і повернення грошей. Це найбільший мінус, так як в магазин можна сходити, зажадавши компенсації або просто повернути товар, а ось при дистанційних продажах все значно складніше. Цей пункт є ключовим при створенні шахрайських схем.