Головна > Мистецтво привабливості > Косметика > Чудодійне мило з Азії підкорить американський ринок

Чудодійне мило з Азії підкорить американський ринок

Чудодійний мило з Азії підкорить американський ринокЯпонський виробник плівок і упаковок Aicello готує до запуску на ринку США мило нової форми, яке вже має оглушливий успіх в Японії і інших країнах Азії.

На американський ринок це чудодійне мило надійде під назвою Fusion. Товар являє собою розчинне мило, що складається з декількох плівок, яке можна виготовити на замовлення і використовувати як в косметичних цілях, так і для особистої гігієни. Універсальне мило Fusion можна використовувати як засіб для зняття макіяжу, антибактеріальний очищаючий засіб для рук і навіть як зволожуючий засіб після гоління!

Кожна серветка мила призначена для зручності користувачів, яким потрібен універсальний засіб, що дозволяє уникнути плутанини з флакончиками в подорожі. Завдяки унікальній формулі, кожна серветка миттєво розчиняється у воді і утворює м’яку піну.

Це дивний винахід буде просуватися на ринку за принципом взаємодії «бізнес-бізнес», що дозволить компаніям-виробникам косметичної продукції істотно зміцнити свої позиції на зростаючому ринку товарів для тих, хто в дорозі, який розвивається швидкими темпами в міру прискорення темпу життя в умовах постійного браку часу.

«Ми вже багато років займаємося виробництвом мила для рук, але нам потрібні були роки різнобічної роботи, щоб розробити формулу цього засобу і добитися відповідності всім вимогам до продуктів по догляду за шкірою обличчя, спільно з нашим постачальником мила», – говорить Carlton Wong, менеджер по продажам північноамериканської філії Aicello.

«Створити таке мило було неймовірно важко, адже перед нами стояло непросте завдання – зробити його делікатним і зволожуючим. Крім того, ми повинні були пройти найважчі випробування на споживачах, щоб довести, що наше мило підходить для шкіри будь-якого типу і не висушує її ».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *