Все, що я хотіла в неділю – це зробити манікюр і педикюр, щоб просто привести свої нігті в порядок. Поки я чекала свою чергу, слухала радіо з журналом в руках, увійшла одна жінка. Але замість звичного спокою в моєму манікюрному салоні, цієї грубої жінкою розігралася справжня драма. Грубіянка очевидно хотіла обслуговуватися ТІЛЬКИ лосьйоном без запаху. Все ж, незважаючи на це з нею ніхто не міг працювати.
Тим часом вона стала поводитися вкрай зарозуміло з усіма робітниками, незважаючи на те, чи був ароматизований лосьйон чи ні; вона презирливо запитувала їх про те, чи був у них він і чому вони не скористалися ним. Грубіянка говорила голосно, звинувачуючи їх, і, здавалося, що працівники салону просто були зобов’язані розуміти її перекручену мову. Інші клієнти і я продовжували дивитися на неї, поки вона обурювалася, ну приблизно так: “Цій жінці можна довіряти?”
Послухайте. Я співчуваю її горю. У багатьох манікюрних салонах будуть говорити щозавгодно, тільки б ви стали їх клієнтом. У моєму улюбленому говорять, що процедура займе всього 5 хвилин, коли насправді вона займає всі 20. Але грубіянка просто всіх принижувала. Мені було ніяково за неї. Мені було ніяково за персонал.
Так що, шановна грубіянка, я сподіваюся, що Ви не читаєте цю статтю. Але про всяк випадок, якщо все-таки читаєте, то я придумала такі собі правила як правильно вести себе в манікюрному салоні.
1. Заради всього святого, вимкніть мобільний. Я і справді не хочу чути, як ви розповідаєте подрузі про ваше останнє огидне побачення. Я хочу спокійно читати свій улюблений журнал. Незалежно від того, що ви вважаєте, що розмовляєте тихо, ви насправді кажете дуже голосно.
2. Ви говорите ще голосніше, якщо з’ясовуєте відносини з другом. Ви розумієте, що всі вас чують, правильно? Особистий досвід. Припиніть.
3. Не чіпляйтеся до виду ваших нігтів. Одна справа, коли ви попросили зробити вам гостру або овальну форму нігтя, або попросили не зрізати кутикулу. Але зовсім інше, коли ви «під мікроскопом» розглядаєте ваш манікюр. Ви платите за це гроші, безперечно, але зізнатися, ви б і самі зробили б не гірше в домашніх умовах, тому що я не бажаю чути ваші покрокові інструкції, які ви даєте професіоналу.
4. Не забирайте журнали у інших. Якщо на моїх колінах лежать два журнали, значить я збираюся їх читати. Не треба їх чіпати. (Напевно, цей пункт краще прибрати)
5. Залиште дітей удома. Якщо ваші чудові і чарівні діти можуть сидіти спокійно, в той час як їх мамі роблять манікюр, то приводьте, звичайно. Це дійсно мило бачити, як маленькій дівчинці роблять манікюр разом з мамою! Але тут не дозволено дітям вести себе як диким розбійникам. Манікюрний салон не спортзал, і все тихо ненавидять вашого хулігана, коли він заважає повністю розслабитися. Салон – все ще громадське місце, і вести себе тут треба як личить.
6. Залиште в спокої людей, які хочуть, щоб їх залишили в спокої. Якщо клієнтка читає свій журнал або щось пише на ноутбуці, показуючи тим самим, що вона хоче побути одна, не починайте з нею розмову! Дружелюбність – це прекрасно. Але я ненавиджу, коли люди намагаються заговорити зі мною, коли я явно цього не хочу.
7. Говоріть “будь-ласка”, “дякую вам” і взагалі розмовляйте з персоналом, як із звичайними людьми. Серйозно, куди поділося ваше виховання? Тільки тому, що ви платите за послуги, не варто звеличувати себе над персоналом і принижувати його. І пам’ятайте, ці люди мають справу з вашими недоглянутими стопами! Вони мають право на подяку.
Я щось не врахувала? Напишіть мені в коментарях.