На вулицях великих міст уже кілька років як можна зустріти неймовірно стильно і навіть трохи дивно одягнених молодих людей. Вони називають себе хіпстери, і вважаються представниками особливої субкультури.
Перші хіпстери з’явилися в США в середині минулого століття. Свою самоназву субкультура отримала від англійського словосполучення to be hip, що означає буквально «бути в темі». Зрозуміло, що ті, хто дійсно «в темі», знав, як воно має бути, і вмів виділятися серед сірого натовпу. Весь зовнішній вигляд хіпстерів буквально кричить оточуючим: я не такий як усі, я розумніший і стильніший всіх вас, сірих мишок.
У своєму запереченні дійсності хісптери заходять вельми далеко: самі маргінальні з них не тільки відчувають свою повну перевагу над оточуючими, а й заперечують прийняті в суспільстві правила поведінки і засади. Тим не менш, хісптери найчастіше не налаштовані агресивно до інших людей і не несуть будь-якої небезпеки для суспільства.
Типові представники хіпстерского руху – люди творчих професій: поети, музиканти, художники, дизайнери, вебмайстри, блогери, зірки шоу-бізнесу і т.д. Таким чином, хіпстери – люди думаючі, здатні роздумувати і робити правильні висновки. Свій високий інтелект вони зводять у культ, самовираження для них – не тільки спосіб, а й сенс життя.
Особливий інтерес для знавців моди представляє стиль одягу хіпстерів. Хіпстери особливо чутливо відчувають віяння моди, стиль кожного хипстера суто індивідуальний і в той же час схожий зі стилем інших представників хісптерского руху. В одязі хипстера завжди знаходиться відображення сучасних дизайнерських ідей і модних віянь.
Справжня слабкість хіпстера – вінтажні речі. Старі дідусеві і бабусині светри, штани-дудочки, вузькі джинси – справжня знахідка для стиляг 21-го століття. У нинішньому сезоні особливо модні блейзери та сорочки вільного крою. Яскравий і стильний образ доповнюють хитромудрі і незвичайні аксесуари.