Головна > Мода для дівчат > Нові тенденції моди > Обсяг і напівпрозорість в колекції «Shopaholic» весна-літо 2013

Обсяг і напівпрозорість в колекції «Shopaholic» весна-літо 2013

Обсяг і напівпрозорість в колекції «Shopaholic» весна-літо 2013На думку іменитих кутюр’є, кожна дівчина в душі справжній шопоголік. Вона обожнює красиво виглядати, а це означає, що любить робити покупки. Наприклад – нових аксесуарів, нарядів або косметики. Саме така думка і стала основою для створення колекції «Shopaholic» весна-літо 2013 від Wildfox White Label.

Вироби знаменитого бренду – це дивовижні композиції, які поєднують в собі витонченість, жіночні і найгарячіші тренди теплої пори року. До того ж, представлені композиції миттєво пробуджують інстинкт шопоголіка.

Не дарма колекція називається «Shopaholic». Для сезону весна-літо 2013 дизайнери підготували витончений і стильний лукбук. У рекламній кампанії взяла участь американська модель Аманда Бут.

Дівчина чудово передала образ головної героїні колекції. Вона показала представницю прекрасної статі, яка трохи налякана величезним вибором нарядів. Але, не дивлячись на це, вона вміло створює розкішні композиції. А її кришталеве взуття та блискуче волосся доповнюють вбрання дивним колоритом.

Що цікаво, разом з сучасними варіаціями модельєри використовували настрій 80-90-х років. Тому багато нарядів виглядають досить креативно, мило і навіть трохи божевільно. І як завжди, колекція відрізняються фантастичним баченням модних тенденцій.

Обсяг і напівпрозорість в колекції «Shopaholic» весна-літо 2013

На думку критиків, вбрання для сезону весна-літо 2013 від Wildfox White Label найкращим чином передали химерну чарівність і вишуканість. І ці особливості були підкреслені за допомогою легких матеріалів, солодких пастельних відтінків, стильних аксесуарів і чарівних весняних орнаментів.

Крім того, авторський дизайн моделей дозволяє представницям прекрасної статі виділитися з натовпу. І для цього є найрізноманітніші способи: використовувати наряди з бантами, зображеннями смайлів, губ, сердець, веселки, зірок і самих різних гасел.

Обсяг і напівпрозорість в колекції «Shopaholic» весна-літо 2013

Серед найбільш популярних принтів – квіткові мотиви і кокетливий горошок. Також інтерес викликає гра контрастів. Крім пастельних тонів в колекції присутні яскраві варіації – відтінки червоної гвоздики, жовтого сонця, зеленого смарагду, синього моря і зеленої м’яти.

Є пропозиції і для любительок більш стриманих композицій. У такому випадку можна вибрати жіночий одяг в чорних і білих фарбах.

Обсяг і напівпрозорість в колекції «Shopaholic» весна-літо 2013

Особливу увагу дизайнери приділили деталям. Тому багато варіації прикрашені грайливими рюшами, декоративними швами і мерехтливими блискітками. Все це створює неймовірно привабливий зовнішній вигляд.

Наприклад, колекція «Shopaholic» весна-літо 2013 від Wildfox White Label представлена ​​блискучими брюками і блузами, в’язаними об’ємними сукнями та светрами, шортами і спідницями міні, напівпрозорими туніками і спідницями максі, подовженими кардиганами і легкими сарафанами.

Обсяг і напівпрозорість в колекції «Shopaholic» весна-літо 2013

Також весняно-літній настрій подарують чарівні аксесуари. Дизайнери створили чудові в’язані шапочки, місткі рюкзаки і ефектні намиста.

І, нарешті, родзинкою лінії аксесуарів стали дизайнерські елементи, випущені обмеженим тиражем. Поспішайте порадувати себе розкішними новинками знаменитого бренду!

Обсяг і напівпрозорість в колекції «Shopaholic» весна-літо 2013

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *