У колекції весна-літо 2014, дизайнери Dolce & Gabbana знову використовують історичну спадщину. Цього разу натхненням для колекції служать Стародавній Рим і античність. У колекції багато принтів, що зображують стародавні театри, форуми, храми і окремі колони, а ще дуже багато монет самого різного розміру. Обожнюю гроші і нумізматику! Красиві старовинні монети, особливо золоті монети, завжди служили чудовою прикрасою. З монет робилися браслети, намиста, от і Dolce & Gabbana звернули увагу на грошову тему.
Монети в колекції весна-літо 2014
Профілі великих і скандальних імператорів прикрашають сучасних дівчат. Монет в колекції дуже багато, вони присутні у вигляді принтів на тканині, так само на поясах, прикрасах і сумках.
Крім золотих і срібних монет, в колекції можна спостерігати повністю золоті образи.
Так само в колекцію весна-літо 2014 увійшли наряди із справжньої весняної теми – сукні з квітковим принтом і сукні, декоровані об’ємними квітами. Не забули хутро і мереживо. Загалом, колекція вийшла по-справжньому розкішною і гламурною. Гламурною у правильному – хорошому розумінні цього слова.
Сукня з об’ємними квітами
Розповідаючи про колекцію, доводиться писати те, що і так видно. Всі дівчатка побачать монети і золото, ніхто не пропустить мереживо і квіточки. Тому сказавши очевидне, я відчуваю деяку незадоволеність, хочеться сказати щось більше.
У цьому сезоні весна-літо 2014, публікуючи огляд сезонної колекції, ми будемо додатково розміщувати невелику історичну довідку з історії бренду.
Бренд Dolce & Gabbana з чого все починалося …
Майже тридцять років тому, в 1982 році, два, тоді невідомих нікому італійця, відкрили дизайн-студію з нуля. Грошей у них не вистачало навіть на їжу, їм частенько доводилося харчуватися однією рисовою кашею. Але через 10 років вони створили імперію Dolce & Gabbana. За короткий час вони зуміли перетворити свої ініціали на культовий світовий бренд. Відмінною рисою марки і основою її успіху стали увага до традицій і чуттєвий романтизм. Персони зі смаком і без, зірки шоу-бізнесу, просто зірочки та інша публіка вбираються в модні речі від Dolce & Gabbana. Боси індустрії розваг швидко оцінили той виграш, який може надати візуальний потенціал речей Dolce & Gabbana.
У 1993 році Мадонна для свого світового туру замовила півтори тисячі костюмів. А до її супер-альбому «Music» італійський дует придумав стиль неокантрі. Уїтні Х’юстон часто згадувала то світове турне в 1999 році, коли вона блискуче виступала в джинсах зі зміїної шкіри, спокусливих топах і в хутряних боа, які переливалися в неймовірних відтінках, народжених фантазією геніальних дизайнерів. І не тільки Мадонну і Х’юстон, можна назвати і таких зірок, як Тіна Тернер, Демі Мур, Гвінет Пелтроу, Ніколь Кідман, Наомі, Анджеліна Джолі, Кейт Мосс – всі вони стали шанувальниками італійського дуету. Дизайнери не обмежують коло своїх покупців віковими рамками. «Ми створюємо колекції для людей молодих духом». Мереживо, атлас, шкіра, оксамит, замша, блиск каменів, вони змішують фактури, стилі, епохи – і виходить щирий одяг зі своєю інтригою та історією.
Дизайнери створюють силуети, які підкреслюють форми і вигини тіла, при цьому, як вони самі вважають – «… жіноче тіло не повинно виглядати доступним». Коли Дольче і Габбана створюють колекцію, вони починають з мрії, фантазії. Напевно тому кожна колекція дизайнерів «… оригінальна, смілива, їй притаманні ідея і образ».
Колекція Dolce & Gabbana весна-літо 2014 фото