Самим модним головним убором цієї зими стане не традиційна шапка-вушанка і навіть не елегантна шляпка в стилі 70-х, а самий справжній кашкет. Цей екстравагантний аксесуар в стилі мілітарі став абсолютним хітом багатьох дизайнерських колекцій зима 2012-2013. А почалося все з осінньо-зимової колекції Louis Vuitton 2011.
Кожен день дівчата стоять перед вибором: краса чи комфорт. Досить згадати, як важко нам вибрати головний убір на холодну пору року. А потім – як важко нам самим змусити себе його носити. Адже головні убори псують зачіски, після них електризується волосся, та й виглядаємо ми в них, як нам інколи здається, дуже вже нерозумно. Тому, навіть незважаючи на тридцятиградусні морози, якими славиться наша зима, дівчата воліють залишати свої голови непокритими.
Але часи змінюються, і сучасна мода рясніє всілякими головними уборами на будь-який смак, одним з яких є кашкет. Якщо раніше кашкет символізував фетишизм і образ «нічного портьє», то в новому зимовому сезоні 2012-2013 йому дісталося інше амплуа – back to basics.
Будучи спочатку чоловічим військовим аксесуаром, в жіночому гардеробі кашкет покликаний вносити частку мілітарі і строгості. Кашкет плавно перейшов в жіночий гардероб після краваток, штанів і смокінгів.
Не дарма сьогодні чоловіча мода панує і на жіночих подіумах – дівчата носять oversized coats, boyfriend jeans, метелики та краватки. Зухвалість, сексуальність, пристрасть, сила – такі асоціації виникають при вигляді жінки в кашкеті!
До слова, зовнішній вигляд кашкета за цей рік теж істотно змінився: з великого і гіпертрофованого головного убору він перетворився в акуратний, найчастіше нелакований шкіряний кепі, який можна носити і в повсякденному житті. Його козирки тепер прикрашають метал, стрази, хутро і інша фурнітура, що надає ще більше простору для фантазії.
Кашкет знайшов своє відображення і в колекції брендів массмаркета, наприклад, Mango. Тепер придбати цей актуальний аксесуар може будь-яка модниця!