Те, що багато запланованих речей протягом дня ми не встигаємо зробити – наслідок нашої неграмотності в побудові трудового дня. Хочу дати вам кілька порад, які, сподіваюся, допоможуть вам ефективно використовувати свій робочий час:
1. Правильно розподіляйте пріорітети справ
Тобто, визначте для себе всі важливі завдання, оцініть кожне по важливості і складності виконання, виберіть найбільш важливі, що вимагають негайного виконання, наступні за важливістю і такі, які цілком можуть почекати деякий час.
2. Толково розставте цілі
Це стосується вашої роботи в цілому, ваших проектів, якими ви займаєтеся. Свою роботу слід починати з більш серйозних, поступово переміщаючись до більш дрібним, за обсягом, справах. Тому як на виконання особливо великих завдань може знадобитися невизначена кількість часу, а на дрібні – треба буде його зовсім небагато. Розділіть виконання роботи на своєрідні пункти, так ви зможете відслідковувати ситуацію, на якому етапі виконання роботи знаходитесь.
3. Розбийте свої життєві плани
Своє життя теж потрібно планувати, не можна жити, пливучи за течією, таким чином в житті людина нічого не зможе досягти. Для цього необхідно виділити те, до чого людина прагне, що хоче отримати від роботи, від життя в цілому. Не потрібно доходити до фанатизму, розписуючи свої плани на життя, але якийсь начерк, слідуючи якому, потрібно мати. Наочність допомагає краще усвідомити людині деякі речі. Тому маючи перед очима список виконання життєво важливих завдань, набагато більша ймовірність того, що ви їх всі виконаєте. Дуже добре також буде розділити всі завдання на дуже термінові (справи першої важливості) і такі, що почекають.
4. Поділіть складну задачу на більш дрібні
Ми дуже не любимо виконувати складні справи, вічно придумуємо для себе відмазки, аби відкласти подалі їх виконання. Тому розділіть великі і важкі справа на більш дрібні, виконуючи які, ви будете отримувати задоволення.
5. Вчіться говорити “ні”
Часто ми не можемо сконцентруватися і піти з головою в роботу через деякі особини (подруги, колеги), які заважають, відволікають і постійно смикають своїми дрібними (а може бути і недуже) проханнями. Треба вміти відмовляти! Не можна на всіх розпорошуватися. Один раз допомогла, другий, і вистачить. Інакше своїх цілей в житті не досягнеш. Всі ми люди дорослі, самостійні, у кожного своя голова на плечах, і тому потрібно вчитися розраховувати тільки на себе. Якщо ви бачите, що на вас намагаються їздити – не бійтеся образити людину, відмовте у відкриту і все.
6. Враховуйте особливості свого організму
Я зараз говорю не про те, що, якщо не хоче мій організм сьогодні працювати – значить не будемо, ні, зовсім ні, я кажу про те, що, якщо ви за вдачею “сова” – значить ваш найвищий рівень працездатності після обіду, якщо “жайворонок” – з ранку. Загалом, коли ви відчуваєте себе бодрячком, тоді і приступайте до роботи, так ваш коефіцієнт корисної дії буде найвищим.
Хочу вірити в те, що вам допоможуть мої поради. Якщо у вас є свої секрети побудови робочого дня – буду рада їх почути! Удачі всім у трудових буднях!