На роботі ми проводимо більшу частину свого життя. Тому необхідно обладнати свій робочий простір належним чином. Адже від цього залежить наше здоров’я. І до того ж робочий стіл багато що говорить про свого власника. Отже:
1. Чистота
Це перше правило, якого потрібно дотримуватися. Якщо ваш стіл буде акуратним, без зайвих непотрібних предметів, які не мають відношення до роботи, без сміття, зім’ятих папірців, обгорток від цукерок, і іншого хаосу, то повірте, про вас будуть думати як про охайного, серйозного працівника. Крім того, не сподівайтеся на прибиральниць, і самі щоранку перед початком роботи протирайте пил на столі і комп’ютері. Тому, що вам за ним сидіти і дихати. І це ваше здоров’я …
2. Приналежності робочого простору
Ні в якому разі не потрібно тримати у себе на столі м’які іграшки, скарбнички, бантики, фантики і інші дрібниці. Якщо хочете завести на робочому столі річ, яка вам дорога, і нагадує про щось важливе і особисте, то поставте її фото на робочий стіл комп’ютера. Адже доступ до нього лише у вас. Ні в якому разі не тримайте у себе предмети особистої гігієни, розумію, що деякі дівчата вважають за краще не носити в сумці косметичку, а тримати її на роботі, але все ж … Краще купіть собі кілька професійних журналів, які вам ніколи не завадять, стильне канцелярське приладдя , яке лише підкреслять ваш імідж, і зіграють вам на руку.
3. Обідам – ”ні”
Робота і перекушування – це два різних простори, які не повинні між собою перетинатися. Тут не можна їсти цукерки, пирожки і т.п. У кожного є офіційний обід, який потрібно використовувати за призначенням. Якщо у вас в офісі немає спеціально обладнаної кухні, значить йдіть на перекус кудись в парк або їдальню. Але ні в якому разі не їжте на своєму місці. Допускається лише кава і чай. І то, потрібно, щоб у всіх співробітників був посуд (чашки) з офіційною емблемою компанії, якщо такого не має, – значить купіть собі чашку в строгому діловому стилі, без витребеньок, квіточок.
Ну от, я сподіваюся, що скориставшись цими порадами, ви в очах свого начальника покажетесь, як сумлінний, організований, налаштований на ефективну діяльність, працівник. Удачі вам!