Щоб не розоритися на шопінгу, чекайте події, яка трапляється два рази на рік – наприкінці червня і на початку грудня – цього чекають і багаті і бідні, чоловіки і жінки, молодь і більш старше покоління і, звичайно, цього чекаю я – SALE або розпродаж. Чотири літери, в яких може вміститися стільки всього приємного! Особливо важливо, що приємностей може бути в два рази більше за ті ж гроші.
Чудово розуміючи, що все купити мені просто не дозволять фінанси, я вирішила розділити речі на категорії.
Речі, ідеально сидять і не сильно б’ють по гаманцю, купуються мною відразу.
Речі, які запали в душу, сподобалися, але в мене немає 100% упевненості в їх необхідності, залишаються зі мною в моїх думках і чекають тиждень інший
Речі, які цілком реально купити на розпродажі, так і залишаються на прилавках
На розпродажі діє головне правило – купуй сани влітку. Все зимове взуття, яке цілком може подобатися, але в ньому немає термінової необхідності, купуємо на розпродажах. Ціна в такі щасливі дні буквально тане на очах.
Особливо пощастило дівчатам, що володіють занадто маленьким або занадто великим розміром ноги. Ваш розмір практично завжди залишається на полицях. А що ж робити всім іншим з середньостатистичним розміром?
Маленькі хитрощі
Припустимо, ви вибрали собі дивовижну пару, але ціна кусається гірше бульдога. Повірте, кусає вона не тільки вас, але і інших, тому вони, як і ви, будуть вичікувати.
Поговоріть з консультантами, вони такі ж люди, як і ви, і цілком можуть поділитися інформацією про намічені розпродажі.
Знижки, як правило, починаються з понеділка.
Припустимо, ви дочекалися потрібного вам цінника, а вашого розміру вже немає в продажу? Не впадаємо у відчай. Якщо це мережевий магазин, то на периферії цілком могла залишитися потрібна пара. І найбільш популярні моделі з торішньої колекції поважаючі себе фірми випускають в новому році знову. Зимове взуття купуємо в лютому, літнє в липні – серпні.
На жаль, на сумки ніколи не буває тотального розпродажу, але бувають приємні знижки та акції, які теж допоможуть вам заощадити.
Зимовий верхній одяг краще купувати в травні-червні, так як попит на нього мінімальний, і тому ціна залишається стабільно низькою.
В розпродаж стають доступними магазини Hout couture, такі марки, як D & G, MAX Mara, Mochino cheap & Chic, Emporio Armani із задоволенням знижують ціни на речі найвищої якості.
Дисконтні картки і картки лояльності
Ніколи не відмовляйтеся від пропонованих вам дисконтних карт і карт лояльності і не бійтеся давати свій телефон. «Але вони ж шлють стільки сміття», – обурюється моя подруга.
Так, але серед цього сміття найчастіше можна знайти корисну інформацію про бонусні системи, про майбутню розпродажу або якусь важливу акцію.
Пропоную навіть завести для цих цілей окремий електронний ящик. Ви завжди зможете його переглянути при першій можливості, і реклама не зіпсує вам ділового листування.
В розпродаж найвигідніше купувати базові речі, без яких ваш гардероб не зможе бути повним: футболки, майки, домашній одяг, класичні брюки та спідниці. Тобто, те що завжди актуально і не виходить з моди, а платити за це багато не хочеться.
Мого розміру ніколи немає
«Мого розміру ніколи немає», – каже моя подруга. Можливо, але це не завжди так. Потік відвідувачів у магазини під час розпродажу збільшується в два, а то і в три рази, і продавці просто фізично не встигають вивішувати необхідну кількість розмірів. Будьте терплячі, приходьте раніше і просто попросіть пошукати потрібний для вас розмір.
Прихований брак
Перед покупкою старанно вивчайте підкладку і річ з боку, тому як цілком можливо виявити прихований брак. Зачіпки, відірвані гудзики, розірвана підкладка можуть зіпсувати настрій, а речі з розпродажу найчастіше не приймають назад.
На мій превеликий жаль, не всі речі можуть брати участь у розпродажі, найбільш популярні і дорогі моделі рідко доходять до знижки в 50-70%.
Сток або Outlet
Тому, якщо річ «ваша на 100%», можна брати вже і з 30% знижкою, в іншому випадку річ просто прибирають до наступного сезону. Ну а якщо розпродаж таки пройшов повз вас, або ви просто не встигли купити все саме потрібне, то не зневіряйтеся, Sale можна знайти цілий рік. Так звані OUTLET (стокові мультибрендові магазини) працюють постійно. У чому перевага таких магазинів? Ціна на товар буде самою мінімальною, а розмірний ряд буде найбільш повним.
Акції в інтернет-магазинах
Не нехтуйте інтернет-ресурсами. Дуже багато поважаючих себе брендів влаштовують інтернет-магазини, ціни в яких на порядок нижче навіть на нову колекцію, ніж в однойменних, реальних магазинах. Для чого це робиться? По-перше, популяризація бренду в інтернеті, по-друге, зниження собівартості товару за рахунок відсутності таких витрат, як оренда магазину, зарплата продавцям. Від таких акцій виграють усі – і компанія виробник, і кінцевий споживач (тобто ми). Не так давно таким ресурсом обзавелися прогресивні Доменіко Дольче і Стефано Габбана.
В інтернеті з’явилася величезна кількість спеціальних сайтів, що пропонують речі за найнижчими цінами. Плюсом таких інтернет-магазинів є мультибрендовість і можливість приміряти річ. У разі, якщо вона вам не підійшла, ви просто оплачуєте дорогу кур’єру, а в деяких випадках взагалі нічого не платите.
Явним мінусом є те, що ви ніколи не дізнаєтеся початкову вартість тієї чи іншої речі. Так що є вірогідність сильно переплатити.
Отже, якщо річ вам подобається, і ви в ній ідеально виглядаєте, беріть одразу, а от за всім іншим варто пополювати, чим не розвага? Вдалого полювання!