Людина як соціальна істота потребує спілкування. Рідко хто з нас краще відчувають себе в абсолютній ізоляції від інших людей. Всім іншим хочеться часом перекинутися кількома словами з кимось приємним.
Оскільки більшу частину часу ми всі проводимо на роботі, логічно, що саме в робочому режимі зав’язується чимало приятельських, а то і дружніх зв’язків. Чоловіки більше схильні контактувати у вигляді товаришування, а от жінки через свою емоційність нерідко готові занадто зближуватися з колегами по роботі. У чому плюси такої жіночої дружби?
Звичайно, завершитися вона може і гучним розривом, але якщо зустрічаються дві близькі по духу людини, то вони, швидше за все, зможуть створити одна одній комфортні умови взаємного співіснування за сусідніми робочими столами. Буває, що з таких союзів потім народжується і спільний бізнес. Щоправда, тут все ж варто підстелити соломку на майбутнє – прописати умови співпраці, щоб надалі розійтися без гучного поділу.
Поки ви лише колеги, це теж непогано для робочого процесу – відчуваючи взаємну симпатію, ви зможете продуктивніше вирішувати робочі питання. Інша справа, якщо зійдуться дві пліткарки, які тільки й раді, що з ранку до вечора точити ляси і постійно бігати в курилку.
Від такої дружби вашому начальству особливої користі немає, а значить, вами можуть бути незадоволені. Коротке переключення з роботи на звичайні розмови про щось своє – це нормально, але для цього й існують регламентовані перерви і обідня година.
Також не радимо дуже вже критикувати начальство з колегою. Навіть якщо ви їй в даний момент довіряєте, подумайте, а що якщо завтра ситуація зміниться? Хто дасть гарантію, що ваші розмови, де ви були не лояльні до фірми і вашого шефа, не дійдуть до вух начальства.