Головна > Поради > 10 речей, які ви не повинні розповідати своїм колегам

10 речей, які ви не повинні розповідати своїм колегам

10 речей, які ви не повинні розповідати своїм колегамМісце роботи – це суміш різних типів людей з різних верств суспільства. На роботі ми проводимо більшу частину нашого життя, тому має вкрай важливе значення те, що ми говоримо, як і кому. Є безумовно “чутливі” питання, які, якщо піднімаються на обговорення, то можуть зашкодити вашій репутації чи кар’єрі. Тому будьте обережні зі своїми висловлюваннями, щоб убезпечити себе з тилу.

1. Розмови про особисте

Перебуваючи в колективі, ми всі намагаємося отримати доброзичливе ставлення до себе. І одним із способів вважаємо – поділитися з колегами подробицям проблем з чоловіком (якщо перебуваєте в шлюбі), з батьками, але не розуміємо, що такі теми не відповідають робочому місцю. Це може обернутися проти вас негативом, представити вас предметом насмішок чи пліток. До речі, вам я теж не раджу розносити плітки. Краще тримати колег подалі від таких подробиць вашого життя, і дотримуватися спільних тем для обговорення. Довірчі бесіди призначені лише для кількох хороших, надійних друзів.

2. Висловлювання про релігійні погляди

Чи вірите ви в Бога чи ні, незалежно від вашої особистої віри, ви не повинні виражати свою думку, агітувати, переконувати інших у своїй правоті. Це дуже особисте питання, і ми повинні уникати говорити про такі речі.

3. Суворі висловлювання з приводу політики

Кожна людина має свою власну точку зору про те, які політичні партії кращі. Іноді лояльні обговорення можуть бути доречні, але не варто ставати занадто фанатиком свого улюбленця-політика., адже така поведінка може налаштувати проти вас весь офіс. Направляйте свою пристрасть і енергію в роботу!

4. Хвалитися досягненнями

Нехай ваша робота говорить сама за себе. Постійне промовляння імен клієнтів, контрактів, сум, яких ви домоглися, залишає неприємний осад у інших працівників, і створює відчуття дискомфорту на робочому місці. Незабаром колеги почнуть вас просто зневажати, адже ніхто не любить хвальків і егоїстів.

5. Ниття про вашу реальну чи уявну хворобу

Ні в кого немає часу, щоб слухати ваші постійні розмови про свої хвороби, якщо це входить у вас у звичку. Те, що становить інтерес для вас, може бути не так важливо для інших. Подивимося правді в очі, кожна людина має свої власні проблеми. Якщо це не надзвичайний стан, і плачевний стан справ, то ніхто не буде зацікавлений у вашому списку скарг. Навпаки, ви будете викликати роздратування оточуючих і бажання вижити вас з офісу.

6. Враження від добре проведених вихідних

Отримувати задоволення, ніхто не заважає вам. Але коли ви починаєте говорити про свої вихідні, проведені вечірки і випивки, це може, зрештою, зіграти з вами злий жарт, в очах начальства представити дуже непрофесійною і вітряною. Те, що добре з вашої точки зору, є вкрай негативним для вашого боса.

7. Дискримінація людей за ознакою статі та раси

Ваші, як серйозні, так і жартівливі висловлювання з приводу статі та раси, не будуть оцінені людьми. Тому що кожна людина має місце бути в цьому світі, незважаючи на те, яка вона і наскільки відрізняється від нас. Зрештою, це може стати причиною звільнення з роботи і відповідальності згідно із законами.

8. Хвалитися покупками

Це нормально, коли ви іноді перекидається парою слів зі своїми колегами про покупки. Але коли ви вихваляєтесь про кожну свою покупку, про те, скільки ви витратили в черговий раз, обставляючи свій новий будинок? Ви вважаєте приємно слухати такі розмови колегам, у яких зарплата набагато нижча, і вони не можуть собі дозволити таку розкіш, як ви? Крім того, ви викличете заздрість працівників офісу. А воно вам потрібно?

9. Постійні стогони про робоче навантаження

Всі в офісі повинні працювати. І постійні скиглення з приводу своєї завантаженості не хвилювють нікого, ні ваших колег, ні вашого шефа. Можливо, просто ви не любите свою роботу. Якщо ви відчуваєте, що не справляєтеся з темпами виробництва – звільняйтеся і шукайте собі роботу легше.

10. Критика в бік компанії, в якій ви працюєте

З спілкуванням у мережі з’явився ще один спосіб дізнатися вашу думки з того чи іншого питання. Критикуючи свою компанії або боса будь то в інтернеті або в офісі, – це швидкий спосіб втратити свою роботу. Часом пост у блозі чи коментар на Facebook може заподіяти багато шкоди. Як тільки ви даєте словесну волю своїм думкам, ви вже не зможете взяти їх назад, не зможете контролювати доступ до них багатьох людей. Ми дуже часто відчуваємо спалах гніву на колег або начальника, але перш, ніж робити деякі кроки з цього приводу – охолоньте, адже хто знає які будуть наслідки ваших дій …

Кожен раз, коли ви ступаєте в випадкову розмову з співробітником, ви повинні мати на увазі, що те, що ви скажете, може бути використано проти вас або вплинути на ваше просування в кар’єрі. Це може породити плітки про вас. Не робіть нічого, що може завдати шкоди вашому статусу серед ваших колег або зіпсувати вашу професійну репутацію.

А ви стикалися з ситуацією, коли ваші висловлювання погано вплинули на ваше становище в офісі?…

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *