Dolce & Gabbana представляє Monica Lipstik, міні лінію губних помад Моніки Беллуччі. Моніка Беллуччі стала співавтором ексклюзивної капсульної колекції губних помад бренду Dolce & Gabbana, Monica Lipstik, яка буде випущена обмеженим тиражем. З початку травня можна шукати їх в кращих парфумерних магазинах.
Белуччі є безперечною іконою моди, і її чарівність і краса в змозі зробити успішним будь-яке починання. Добре розуміють це Доменіко Дольче і Стефано Габбана, які запропонували актрисі стати обличчям рекламної кампанії разом з ще однією італійською моделлю, Бьянкою Балті, і дали ще одне важливе завдання – створити міні лінію губної помади.
Моніка Беллуччі запропонувала свою колекцію із шести гламурних відтінків, які підходять для всіх тонів шкіри і для будь-якого випадку. Дружина Венсана Касселя зосередилася на нюансах, які приковують погляд до губ і чимось нагадують макіяж кінозірок зі старих фільмів.
«Ми любимо Моніку і вже не раз співпрацювали з нею за останні 20 років. Її краса визнана у всьому світі і повністю висловлює наше уявлення про ідеальну жінку «, – саме цими словами прокоментували модельєри бренду Dolce & Gabbana свою роботу з Беллуччі.
Як ви можете бачити на фотографіях, вибрати є з чого! Для натурального макіяжу ви можете зробити ставку на делікатний відтінок Natural Monica. Макіяж для карих очей передбачає використання теплих пісочних відтінків від бежевого до коричневого, які відмінно поєднуються з даними нюансом капсульної лінії Dolce & Gabbana. Якщо ви блондинка зі світлою шкірою, вам підійде рожевий цукерковий відтінок Only Monica, як і Chic Monica.
Для більш яскравого макіяжу можете вибрати Magnetic Monica. Якщо ви віддаєте перевагу чуттєвому та інтригуючому макіяжу, помада відтінків Italian Monica і Attractive Monica безумовно для вас, саме його ми бачимо на губах актриси в рекламній кампанії.
Над знімками презентації нової лінії працював знаменитий дует фотографів: Мерт Алас і Маркус Пігготт, на рахунку яких чимало знаменитостей і рекламних кампаній міжнародних брендів.
«Мені подобається, як Мерт і Маркус змогли висловити середземноморський колорит. Вони втілили сутність Dolce & Gabbana в своєму справжньому вигляді. Ми були натхненні класичним італійським кіно: Фелліні, Росселліні, Вісконті, Де Сіка … Я думаю, що фотографії дуже добре передають це відчуття «, – цими словами зазначила Моніка Беллуччі роботу фотографів над рекламою її капсульної колекції губних помад.