Нещодавно бренд Marks & Spencer запросив пресу на презентацію своєї весняно-літньої колекції. Над створенням моделей з нової колекції працювала Белінда Ерл.
Від неї все ще очікують чогось нового і нехарактерного для марки, оскільки посада директора по стилю вона зайняла у вересні минулого року, а це поки що не термін, щоб робити якісь конкретні висновки. До слова, Белінда поклала край розмовам про те, що марка вирішила обмежити тиражі своїх популярних моделей.
За її словами, Marks & Spencer не обмежуватиме кількість випущених моделей і міняти їх вартість, як побоюється більшість. Для початку в компанії хочуть провести моніторинг купівельних думок і критичних відгуків, щоб на їх основі розрахувати оптимальну кількість моделей, які в підсумку вийдуть у продаж. Ті речі, які не знайдуть великої симпатії у публіки, будуть виготовлені в меншій кількості, але не стануть дорожче, сказала Белінда Ерл.
Відзначимо, що марка представила в колекції наступного сезону одну зі своїх найпопулярніших моделей – пальто. При цьому весняне пальто стане життєрадісним і приголомшливо яскравим, оскільки воно вийде в кольорі соковитого жовтого лимона. Також Marks & Spencer представив на суд перших глядачів понад тридцяти різних моделей, які передають неповторний стиль, шик і елегантність марки.
Так, серед моделей наступного сезону можна знайти запаморочливі речі зі шкіри (наприклад, стильну жилетку) або брюки ніжно-рожевого кольору. Контраст цих моделей виглядає приголомшливо. Романтичні панночки просто не зможуть піти з бутіка марки, не купивши кипенно-білу спідницю з мереживом. Для повсякденного носіння марка пропонує сукні та штани, прикрашені ультрамодним принтом наступного сезону – квітами.
В цілому колекція вийшла життєрадісна, яскрава і оптимістична. Саме така, в якій хочеться зустрічати весну і літо, комбінуючи вбрання і підвищуючи градус настрою насиченими кольорами. Критика вже позитивно відгукнулася про роботу Белінди Ерл, сказавши, що вона змогла вдихнути нове життя в бренд Marks & Spencer, зробивши його більш розкутим, молодим і сучасним. Тепер тут є що вибрати і молодим жінкам і жінкам старшого віку.
До речі, в рекламі нової колекції візьмуть участь актриси і селебретіс середнього і елегантного віку. Зокрема, актриса Хелен Міррен.