Головна > Поради > Як правильно організувати робоче місце

Як правильно організувати робоче місце

Як правильно організувати робоче місцеНа роботі ми проводимо більшу частину свого життя. Тому необхідно обладнати свій робочий простір належним чином. Адже від цього залежить наше здоров’я. І до того ж робочий стіл багато що говорить про свого власника. Отже:

1. Чистота

Це перше правило, якого потрібно дотримуватися. Якщо ваш стіл буде акуратним, без зайвих непотрібних предметів, які не мають відношення до роботи, без сміття, зім’ятих папірців, обгорток від цукерок, і іншого хаосу, то повірте, про вас будуть думати як про охайного, серйозного працівника. Крім того, не сподівайтеся на прибиральниць, і самі щоранку перед початком роботи протирайте пил на столі і комп’ютері. Тому, що вам за ним сидіти і дихати. І це ваше здоров’я …

2. Приналежності робочого простору

Ні в якому разі не потрібно тримати у себе на столі м’які іграшки, скарбнички, бантики, фантики і інші дрібниці. Якщо хочете завести на робочому столі річ, яка вам дорога, і нагадує про щось важливе і особисте, то поставте її фото на робочий стіл комп’ютера. Адже доступ до нього лише у вас. Ні в якому разі не тримайте у себе предмети особистої гігієни, розумію, що деякі дівчата вважають за краще не носити в сумці косметичку, а тримати її на роботі, але все ж … Краще купіть собі кілька професійних журналів, які вам ніколи не завадять, стильне канцелярське приладдя , яке лише підкреслять ваш імідж, і зіграють вам на руку.

3. Обідам – ​​”ні”

Робота і перекушування – це два різних простори, які не повинні між собою перетинатися. Тут не можна їсти цукерки, пирожки і т.п. У кожного є офіційний обід, який потрібно використовувати за призначенням. Якщо у вас в офісі немає спеціально обладнаної кухні, значить йдіть на перекус кудись в парк або їдальню. Але ні в якому разі не їжте на своєму місці. Допускається лише кава і чай. І то, потрібно, щоб у всіх співробітників був посуд (чашки) з офіційною емблемою компанії, якщо такого не має, – значить купіть собі чашку в строгому діловому стилі, без витребеньок, квіточок.

Ну от, я сподіваюся, що скориставшись цими порадами, ви в очах свого начальника покажетесь, як сумлінний, організований, налаштований на ефективну діяльність, працівник. Удачі вам!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *