Головна > Поради > Як не піддаватися на провокації

Як не піддаватися на провокації

Як не піддаватися на провокаціїУ процесі бесіди, при рішенні ділового питання вас явно хочуть спровокувати на конфлікт. Ваше завдання – не тільки відмовитися від нього, але й вчасно це зрозуміти, розпізнати провокацію.

Приводи для створення конфліктів у вашого опонента можуть бути різні. Можливо, просто в даний момент йому потрібно виставити вас (з якихось причин) в невигідному світлі. Може бути, він не згоден з вами, і по-іншому не в змозі довести свою правоту. А можливо, ви йому просто не подобаєтесь.

Бажання втягнути людину в сварку завжди помітне. Головне – правильно зважити поведінку, доводи співрозмовника і зробити відповідний висновок про його наміри. Прагнення до конфлікту може виражатися підвищеним тоном, свідомо неправильно викладеними фактами («на чорне – біле»), які так і вимагають вашого емоційного сплеску, і навіть натяком на застосування фізичної сили.

Припустимо, ви зрозуміли, чого від вас чекають. Емоційного спалаху, виходу назовні негативного розряду, аналогічної поведінки.

Правило 1. Дайте співрозмовнику “випустити пару”

Нехай він виговориться. Просто мовчіть і чекайте. Ваш погляд, спрямований на нього, може бути дружелюбним, байдужим, але очей від нього не відводьте. Ви уважно слухаєте.
Пам’ятайте: можливо, за вами спостерігає аудиторія, і цей концерт «робиться» саме для неї. Від вас чекають криків, за які потім вам же доведеться червоніти. Не доставляйте задоволення опонентові, не реагуйте. Ви мовчите – публіці нічого буде вам пред’явити.
Співрозмовник, набираючи обертів, збентежено стежить за вашою реакцією, вірніше, за відсутністю такої. І темпи його на певному етапі бесіди (ви в цьому переконаєтеся) будуть стрімко падати.

Правило 2. Чітко викладати свої доводи

Коли затихне останній акорд односторонніх агресивних випадів, починайте спокійним, але впевненим тоном чітко викладати свої доводи. Якщо вони будуть перервані незгодою, знову замовкніть, дайте людині висловитися. Не просіть його дати виговоритися вам: це марно. У опонента є мета, від якої він навряд чи відступиться. Замовкайте всякий раз, коли вас переривають. Публіка (якщо така є) побачить різницю і у вихованні, і в коректності, і апріорі (тобто спочатку) вже буде готова прийняти вашу сторону. Головне – не втрачати «обличчя», не уподібнюватися тому, що вам чуже. І, будемо сподіватися, до конфлікту не дійде.

Нехай всі питання у вашому житті вирішуються максимум безболісно, ​​безконфліктно, з мінімальними втратами для вашого настрою і психіки в цілому.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *