Головна > Поради > Все, що ви повинні знати про секрети розпродажів

Все, що ви повинні знати про секрети розпродажів

Все, що ви повинні знати про секрети розпродажівРозпродаж. При проголошенні цього слова голова починає кружляти, а серце – битися швидше. Як не попастися в руки підступних продавців? Як перехитрити їх і схопити гарненьку дрібничку? Наші поради, безумовно, допоможуть вам!

Завданням будь-якого розпродажу є уцінка і подальший збут речей, що залишилися на прилавках після завершення чергового сезонного буму. У тому, що торговці на розпродажах лукавлять, упевнені більшість людей. Так, згідно з опитуванням порталу Superjob, 70% громадян переконані: розпродажі – це скоріше обман, ніж чесне зниження цін. Треба сказати, що досвідчені «шопери» скоріше на боці скептиків.

Найчастіше на розпродажах «махлюють» з цінниками. Наприклад, товар на розпродажі повинен мати два цінника: із звичайною ціною і ціною після знижки. Однак найчастіше цінник з новою ціною просто наклеюється поверх старого.

Буває – поверх кількох старих. Однак це чисто психологічний трюк! Можуть і просто «забути» наклеїти новий цінник або оголосити, що він «відклеївся». Хтось із покупців помітить, а хтось ні і купить за старою ціною.

Однак підміна цінників – не єдиний спосіб обдурити довірливих покупців. Наприклад, акція «купи три речі за ціною двох» або «третя річ безкоштовно». Озирнувшись, на полицях цього ж магазину можна виявити аналогічні товари в півтора рази дешевше. Тобто, продавець спочатку просто завищує ціну, а потім розпродає по ній досить велику партію товару.

І, звичайно, класика жанру: ближче до виходу і на полицях, на рівні очей, розміщують найдорожчий або залежаний товар, але зі знижкою. Правда, на віддалених стелажах можна знайти більш дешеві і якісні речі без всяких уцінок.

Отже, щоб отримати вигоду, купуючи річ по знижці, ви повинні знати кілька правил:

Перше правило: шукайте товар наперед. Ще до початку розпродажів варто скласти список речей, які вам дійсно необхідні. Потім потрібно пройтися по магазинах і вибрати кілька варіантів схожих товарів. Добре б не полінуватися і сфотографувати кожен з них на мобільний телефон, а удома скласти на комп’ютері таблицю з фотографіями, цінами, «особливими прикметами» обраних речей та адресами магазинів. У цьому випадку під час розпродажу достатньо буде просто обійти ці магазини і зробити остаточний вибір.

Правило друге: знайте закони розпродажів. Так, розпродажі перед Новим роком рідко бувають вигідними – новорічний ажіотаж і так робить ретейлерам добру виручку. А ось з середини січня починаються справжні знижки.

Правило третє: вирішуйте, з якими недоліками ви готові змиритися. Розпродаж – це завжди товар, у якого або немає всіх розмірів (першими розкуповуються самі ходові), або залишилися дивні забарвлення, або колекція була настільки «ультрамодною», що на наступний рік втратить свою популярність.

Якщо ви маєте ходовий розмір одягу або взуття, ваш єдиний шанс – зарубіжні розпродажі.

По суті, правильну відповідь на запитання, навіщо ми ходимо на розпродажі, якщо вважаємо їх обманом, полягає в тому, що цей екстремальний шопінг, як ніякий інший, вимагає від вас креативності, величезного терпіння і швидкої реакції. Загалом, всього того, заради чого люди грають в казино, ходять на риболовлю чи полювання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *