Головна > Поради > Вчасно складений список справ – ключ до вільного часу

Вчасно складений список справ – ключ до вільного часу

Вчасно складений список справ - ключ до вільного часуХаос – це природний стан речей, тому наведення порядку навіть в окремо взятій квартирі забирає багато часу і сил. Від нескінченності цього процесу можна зневіритися. Але не варто опускати руки – на виручку прийде звичайна кмітливість і систематизація. Виділіть один раз час на складання докладного плану прибирання.

Внесіть в нього по пунктах все, починаючи від миття посуду (коли і скільки) до чищення килимів і миття люстри. Такий список допоможе вам упорядкувати вашу роботу по дому. Ви перестанете переживати з приводу того, що щось не встигаєте зробити, тому що будете планомірно переходити від одного пункту плану до іншого.

Завдяки складанню такого плану у вас з’явиться вільний час. Прибирання складається з безлічі дрібних завдань, часто нудних. Не дивно, що виникає спокуса кинути одну справу і взятися за інше. Але в цілому це призводить до затягування процесу збирання. Якщо ж керуватися завчасно складеним планом, цього не станеться. Ви будете планомірно виконувати один пункт за іншим, і зможете уникнути безрезультатного повторення одних і тих же дій, що дозволить в цілому скоротити час, витрачений на наведення порядку.

Щотижня слідуючи складеним спискам домашніх справ, ви з подивом виявите, що домашні турботи з нудних і нескінченних перетворилися на необтяжливі і навіть приємні. Крім того, склавши план, ви легко зможете розподілити домашні обов’язки між усіма домочадцями – кожен буде чітко знати, коли і що він повинен буде виконати і це позбавить вашу сім’ю від розбіжностей і взаємного невдоволення.

Особливо такий план важливий для молодших членів вашої сім’ї – у дітей ще слабо розвинена самоорганізація, а список справ допоможе їм організувати свій розпорядок дня. Виконавши обов’язкові пункти зі списку дитина з чистою совістю зможе займатися своїми улюбленими справами, не переживаючи з приводу можливих претензій.

Таким чином, план прибирання допомагає розподілити обов’язки так, що при мінімальній участі кожного ефект буде набагато вищий, ніж зазвичай. До складання списку потрібно підходити відповідально. На початку списку краще поставити більш складні або неприємні завдання і поступово переходити до більш легких. Наприклад, прибирання можна почати з миття посуду, а завершити поливом квітів. Якщо зробити навпаки, може виникнути спокуса затягування виконання простого завдання і на більш складне просто не залишиться часу. А виконавши складну і неприємну роботу, наприклад, вичистивши сантехніку, ви із задоволенням і легкістю перейдете до протирання пилу в книжковій шафі.

Не варто піддаватися спокусі порушити черговість виконання пунктів прибирання. До прикладу, якщо ви вирішите спочатку пропилососити, а вже потім протерти пил, за пилосос доведеться братися повторно, тому що пил з полиць і підвіконь, знову опиниться на підлозі. Це призведе до втрати часу і роздратуванню від виконання одних і тих же дій.
На закінчення хочеться зауважити, що такий план дій може значно полегшити життя господині під час генерального прибирання. Поточні прибирання зазвичай проводяться регулярно, і досвідчені господині з роками виробляють певний алгоритм дій. А ось прибирання перед великими святами або сезонні зазвичай призводять до появи в процесі набагато більшого хаосу, ніж зазвичай.

Склавши ж попередньо план дій, ви з легкістю розподілите завдання між своїми близькими і спільними зусиллями наведете ідеальний порядок, не докладаючи неймовірних зусиль.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *