Головна > Поради > Чого краще не говорити начальнику

Чого краще не говорити начальнику

Чого краще не говорити начальникуЧасто наші слова можуть приносити не зовсім хороші наслідки. Але як відомо, слово – не горобець. Ми самі розуміємо, чого не варто говорити оточуючим, більше того, якщо це ваш начальник. Є вирази, які можуть розцінити неоднозначно, але це ще пів біди, набагато гірше сказати щось типу «це не моя проблема». У більшості випадків такі висловлювання не викликають приємних емоцій у начальства. Навіщо зайвий раз нервувати інших і показувати себе не з найкращої сторони.

Це неможливо зробити

Не варто заявляти так, якщо завдання здається вам взагалі нереальним. Адже слідуючи логіці начальника, це зробити все ж можна. Ви берете під сумнів думку начальника. Навряд чи це йому сподобається. Крім того, така відповідь прозвучить, як ваша відмова виконувати щось. Напрошується питання: що ж робити в цьому випадку? Найкраще дещо зменшити обсяг завдання, деякі пункти прибрати, звичайно, перед цим погодити з керівником. Зробіть частину завдання, але не заявляйте, що це навіть не підлягає виконанню.

Це не моя проблема

Ця фраза може принести ще більше роздратування, ніж попередня. Начальник не буде розбиратися ваша це проблема чи ні, тому що ви повинні знати, що його слово – закон. Тому якщо ви отримуєте якесь завдання, що виходить за рамки ваших обов’язків, краще не висловлювати своє невдоволення, а попросити взяти когось в помічники. Адже те, що «це не ваша» проблема означає, що ви відмовляєтеся виконувати щось.

Варто розглянути і такий варіант, що керівник вибрав вас для виконання якогось відповідального завдання або ж всі співробітники завантажені вже його вказівками, тому вам і доводитися робити зовсім не вашу роботу. Більш того керівник може чудово розуміти, що це не ваша робота, і зайве нагадування про це тільки виведе його з себе.

Це не входить в коло моїх обов’язків

Ця фраза дуже нагадує попередню і трактуватися керівникам буде схожим чином. Багато працівників не знають, як реагувати на те, якщо начальник доручає зробити щось далеке від власних зобов’язань. Наприклад, якщо начальник попросить збігати за кавою.

Правда в тому, що офісні працівники дійсно не зобов’язані багато чого робити, не тільки за кавою бігати, але також і заходити в службовий час на сайт «Вконтакте», базікати з друзями в «асьці» та інші зовсім далекі від інструкцій заняття. Але більша частина постійно цим займається в офісі, більш того, що начальники в курсі. Тому реакцією на вашу відмову може стати заборона використовувати інтернет в непотрібних цілях або ж зробити позаурочну перерву на каву. Хіба може так бути, що базікати у вас є час, а виконати вказівку шефа – ні?

Це дійсно так важливо?

Прийнято вважати, принаймні у начальників, що слова керівника важливі і не підлягають обговоренню. Тому якщо ви отримали вказівку закінчити проект до певного терміну, доведеться напружитися і виконати його. Не варто питати, чи дійсно це потрібно зробити. Не дратуйте начальство і не псуйте нерви собі.

Це і так зрозуміло

Якщо таке говорити начальнику, то він подумає, що ви вважаєте себе розумнішою його. А кому сподобається, що підлеглі знають більше, ніж керівник. Навіть якщо речі, які розповідає керівництво, вам вже відомі не варто відразу оголошувати, що ви розумієте в цьому, не гірше. Промовчіть. Те, що вам відомо, тільки плюс для вас.

Я просто розбитий після вчорашньої вечірки

Ще одна дурна відповідь. Багато хто з співробітників на питання «чому так повільно працюєте» називають причиною вчорашню гулянку або ж похмілля. Погодьтеся, начальника це цікавить найменше. Зазвичай питання «Чому так повільно?» мається на увазі «Коли це буде зроблено?».

Мені за це не платять

Навіть якщо це й так у вашому розумінні, відповідаючи так своєму начальнику, ви будете на 99% неправі. Вам адже можуть додати обов’язків, але відповідати в такому стилі означає дратувати начальника або ж взагалі наблизити своє звільнення. Краще знайдіть іншу причину: у вас і так багато роботи, ви не встигаєте або що в першу чергу вам потрібно закінчити якийсь певний проект, а потім якщо буде час ви готові взятися за доручення.

Загалом порада спочатку думати, а потім говорити буде корисною не тільки на роботі. Намагайтеся, щоб вам якомога менше довелося шкодувати про сказане.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *